کفپوش راک با 4 دهه فعالیت در زمینه تولید کفی و کفپوش گرانولی در کنار شماست. از اینکه به ما اطمینان کردید سپاسگذاریم.

اطلاعات تماس

021-88329984

ایران، تهران، خیابان مطهری، خیابان سنایی، کوچه 19، پلاک 13، طبقه 5 ، واحد17

ockkafpooshetehran@gmail

چگونگی تمیز کردن کفپوش گرانولی

چگونگی تمیز کردن کفپوش گرانولی

کفپوش گرانولی چیست

کفپوش های لاستیکی که از دانه های لاستیک (تایر ماشین) کهنه تهیه می شوند به دلیل ویژگی های متعددی که دارند در بسیاری از مکان ها انتخاب اول است. این محصول از گرانول های تهیه شده از خرده لاستیک ساخته می شود. تکه های یک دست لاستیک با مش بندی معین با چسبی مخصوص آغشته شده و درون قالب قرار می گیرد. این مواد در حدود 5 دقیقه تحت فشار و حرارت پخته پخته می شوند و موزائیکی لاستیکی به وجود می آورد.

تمیز کردن کفپوش گرانولی

کفپوش لاستیکی به دلیل خاصیت ضربه گیری و جلوگیری از آسیب دیدگی ورزشکار در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته این نوع کفپوش در مناطق باز و فضای پیاده روی نیز مورد استفاده است که به آن اصطلاحا کفپوش پارکی گفته می شود.

نظافت اصولی و صحیح از کفپوش ها چه در فضای باز باشد و چه بسته، ضمن بالا بردن عمر مفید، از هدر رفت سرمایه نیز جلوگیری می شود. در نظر بگیرید که تمیزی این محصول کارایی آن را افزایش می دهد.

نوشتار مرتبط: کفپوش گرانولی چیست

روش تمیز کردن کفپوش لاستیکی گرانولی

شستشوی کفپوش با آب

این کفی ها کاملا ضد آب هستند. به همین علت شستشوی آن با آب بلامانع است. در تمیز کاری کفپوش گرانولی نیازی به ریختن شوینده ها نیست. موادی نظیر وایتکس و از این قبیل به بافت لاستیکی محصول آسیب جدی می زند و بافت آن را به آرامی دچار خوردگی می کند، زیرا این دسته از مواد خاصیت اسیدی دارند. در صورت لزوم از شوینده های ملایم به نسبت 1 به 10 استفاده کنید به طوری که محلول رقیق از مواد شوینده تهیه شود. این مواد را به طی اسفنجی روی سطح بکشید و نظافت را انجام دهید. کشیدن تی نمناک روی کفپوش بلامانع است. البته توجه باید کرد که در فضاهای بسته بعد از طی کشی کفپوش را خشک کنید و از رایحه های خوشبو کننده استفاده نمایید.

نظافت کفپوش گرانولی با تی
نظافت کفپوش گرانولی با تی

نظافت کفپوش با جارو و برس

اگر از گرانول باشگاهی در سالن های مسقف استفاده می کنید همیشه بهترین راه حل برای شروع تمیز کاری کشیدن جاروبرقی روی سطوح کفی است. مکش هوا بهترین روش تمیز کاری است. البته می توان با جاروهای برسی نیز به نظافت پرداخت. این دو وسیله بهترین راه کارهایی هستند که می توان به نظافت کفپوش ها در مناطق مسقف رسیدگی کرد. اگر از کفپوش فضای باز استفاده می کنید جارو کشیدن به کمک جاروهای چوبی بهترین اقدام است. توجه کنید که بافت کفپوش متشکل از گرانول های بهم چسبیده است، به همین دلیل برای جلوگیری از خرابی سطح آن هرگز از جاروهای خشن با شاخه های فلزی استفاده نکنید.

نظافت کفپوش گرانولی با جارو برس
نظافت کفپوش گرانولی با جارو برس

نویسنده

کفپوش راک

کفپوش راک، قدیمی ترین تولید کننده انواع کفپوش گرانولی و کفپوش لاستیکی در ایران است. سبد اصلی محصولات این مجموعه شامل طیف وسیعی از انواع پوشش های گرانولی نظیر کفپوش باشگاهی و ورزشی، کفپوش تاتامی، کفپوش پارکی، کفپوش درجاریز می باشد. تمامی تولیدات راک بر حسب نیاز دارای استاندارد ملی ایران هستند. تلفن تماس: 88329984-021