کفپوش راک با 4 دهه فعالیت در زمینه تولید کفی و کفپوش گرانولی در کنار شماست. از اینکه به ما اطمینان کردید سپاسگذاریم.

اطلاعات تماس

021-88329984

ایران، تهران، خیابان مطهری، خیابان سنایی، کوچه 19، پلاک 13، طبقه 5 ، واحد17

ockkafpooshetehran@gmail

اهمیت کفپوش زمین بازی کودکان

اهمیت کفپوش زمین بازی کودکان

استفاده از کفپوش لاستیکی به دلیل ویژگی های ظاهری و قابلیت هایی که دارد روز به روز در حال افزایش است. این کفپوش ها که با نام کفپوش گرانولی لاستیکی نیز معروف هستند از تکه های بازیافتی محصولاتی نظیر لاستیک و تایر های از رده خارج شده خودروها تهیه می شوند.

کفپوش زمین بازی پارک

کودکان عاشق دیدن در پارک هستند، دوست یابی کنند و در کنار آن ها بازی و یا شروع به برقراری ارتباط با یکدیگر کنند. بازی کردن در پارک یک راه طبیعی برای شروع و تداوم دوستی برای کودکان است. وسایل بازی در پارک ها به کودکان کمک می کند مهارت های حرکتی بزرگ خود را ظهور و بروز دهند. کودکان باید بپرند، بالا بروند، بخزند، تاب بخورند، فشار دهند، بکشند و از میله ها در زمین بازی و پارک آویزان شوند. تمامی این موارد مستلزم داشتن زمین بازی ایمن است. وجود کفپوش استاندارد و ایمن جزو لاینفک محیط بازی کودکان است.

نصب کفپوش زمین بازی کودکان

کودکان به دلیل داشتن بدن نحیف و عدم تسلط روی حرکات خود دایما در حال زمین خوردن و افتادن هستند، از این رو تجهیز کف پارک به کفپوش ایمن می تواند کمک زیادی به سلامت فرزندان بکند. کفپوش پارکی یکی از انواع کفپوش های لاستیکی است که با داشتن انعطاف و نرمی به نسبت مصالحی نظیر سیمان و اسفالت ایمن تر است. کفپوش زمین بازی طول عمر بیشتری دارد و به دلیل رنگ بندی جذاب و شاد محبوبیت بیشتری دارد. خلق تصاویر شخصیت های معروف یا ایجاد مناظر زیبا وجه تمایز این نوع کفی با سایر کفپوش های صلب سنگی-سیمانی است.

قیمت کفپوش زمین بازی کودکان

کفپوش زمین بازی کودکان می تواند از انواع درجاریز باشد، یا از مدل های پازلی اجرا شود. قیمت کفپوش بر اساس متراژ کار تعیین می گردد. در مدل های درجاریز و یا مواردی که با چسب قطعات کفپوش نصب می شوند هزینه های نصب نیز در نظر گرفته می شود. اما کفپوش های پازلی را با کمی دقت و حوصله بدون نیاز به نصاب می توان اجرا و مورد استفاده قرار داد. قیمت این محصول بر اساس کیفیت مواد SBR و گرانول، شرایط تولید، استفاده از چسب خارجی یا ایرانی تعیین می گردد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و خرید کفپوش زمین بازی کودکان با شماره مندرج تماس و از نقطه نظرات کارشناسان کفپوش راک بهره مند شوید.

نویسنده

کفپوش راک

کفپوش راک، قدیمی ترین تولید کننده انواع کفپوش گرانولی و کفپوش لاستیکی در ایران است. سبد اصلی محصولات این مجموعه شامل طیف وسیعی از انواع پوشش های گرانولی نظیر کفپوش باشگاهی و ورزشی، کفپوش تاتامی، کفپوش پارکی، کفپوش درجاریز می باشد. تمامی تولیدات راک بر حسب نیاز دارای استاندارد ملی ایران هستند. تلفن تماس: 88329984-021